Review 22.kolo FK Šalková - OFK Slovenská Ľupča 4:0 (0:0)

FK Šalková – OFK Slovenská Ľupča 4:0 (0:0)

Góly: 60‘ Chovanec 1:0, 64‘ Chovanec 2:0, 65‘ Štulajter 3:0, 74‘ Štulajter 4:0.

Žlté karty: 17‘ Palovič, 55‘ Mikulec, 60‘ Štulajter – 81‘ Selecký.

Zostava Šalková: Vernarský (K) – Bursa, Libič, Pe. Dobrík (71‘ Pa. Dobrík), Štubniak – J. Mesík (76‘ Baran), Mikulec, Palovič, Štubian (65‘ Tuček) – Chovanec, Štulajter.

Zostava S. Ľupča: Žlkovan (46‘ Szarowski) – V. Giertl, Urbančok (46‘ Andraščík), M. Mesík, Foltáni, Ľuptovčiak, Holécy (K), Vaník (68‘ Hruška), Selecký, Balík, M. Giertl.

Počet divákov: 200.

Zápas sa začal v miernom tempe. Hostia z Ľupče sa viac zamerali na obranu a snažili sa vyrážať do rýchlych protiútokov do otvorenej domácej obrany. Naopak domáca Šalková navnadená stredajšou výhrou s Medzibrodom sa snažila hrať útočný a kombinačný futbal. Domáci hráči sa ale nevedeli presadiť cez pozornú obranu hostí, ktorá im narúšala útoky už v zárodku a nedovoľovala tak Šalkovej súvislejší tlak. Hostia z Ľupče zahrozili len sem tam, väčšinou po krídelných akciách alebo štandardných situáciách. Po jeden z nich zahrozil dobrou hlavičkou jeden z hosťujúcich hráčov ale domáci brankár si situáciu postrážil. V prvom polčase sa toho veľa neudialo, hral sa väčšinou medzi šestnástkový futbal s minimom šancí na jednej či druhej strane. Prvý polčas sa tak skončil bezgólovou remízou, ktorá viac vyhovovala hosťom ako domácim.

Do druhého polčasu vstúpila úplne iná Šalková, domáci hráči sa začali tlačiť do útoku, hrali agresívnejšie a presnejšie z čoho pramenili prvé šance, ktoré však brankár hostí kryl. Prvý gól na seba nenechal dlho čakať, keď sa po peknej krídelnej akcii a následnom centri J. Mesíka presadil pekným volejom Chovanec, ktorý nedal brankárovi hostí šancu. Šalková sa však neuspokojila s jedným gólom a nasledovali ďalšie. O 4 minúty neskôr sa znova presadil Chovanec, ktorý sa pekne uvoľnil a krásnou strelou s 25 metrov prekonal brankára hostí po druhý krát. S. Ľupča sa nestihla spamätať z druhého gólu a hneď o minútu nasledoval ďalší gól, keď sa po nevydarenej malej domov hostí dostal k lopte Štulajter, ktorý obišiel brankára a do prázdnej brány zvýšil na 3:0. Uragán Šalkovej sa odohral v priebehu piatich minút a prakticky rozhodol o víťazovi zápasu. Za ďalších 10 minút upravil skóre zápasu na výsledných 4:0 svojim druhým gólom Štulajter, keď po závare v päťke hostí dotlačil loptu za bránkovú čiaru. Po tomto góle sa už domáci sústredili hlavne na udržanie výsledku zápasu a kombinačnou hrou s vysokým držaním lopty nepustili súpera k žiadnej vyloženej šanci alebo k súvislejšiemu tlaku. Zápas sa teda skončil víťazstvom Šalkovej, pre ktorú to bol štvrtý víťazný zápas v rade a konečne sa tak dostali domáci hráči na víťaznú vlnu, ktorú potrebovali. Naopak pre Slovenskú Ľupču táto prehra znamená pokračovanie v záchranárskych prácach aj v nasledujúcich kolách.

Výsledky ostatných zápasov 22.kola:

JUPIE Podlavice Badín (B) – TJ Tatran VLM Pliešovce 1:3

TJ Sokol Medzibrod – ŠK Sásová 5:2