Review 23.kolo ŠK Voznica - FK Šalková 0:1 (0:0)

Gól: 81‘ Chovanec (11m) 0:1.

Žlté karty: 39‘ Blaho, 41‘ Pukan, 80‘ Bartoš, 86‘ A.Dobrík – 47‘ Mikulec, 52‘ Libič.

Červená karta: 30‘ Pa. Dobrík.

Zostava Voznica: Jančok – M. Blaho (K), Bartoš, Arvaj, Bielik (69‘ Vančo), Repiský, A. Dobrík, Pajerský, Kliman, Budinský, Brodziansky (85‘ K. Blaho).

Zostava Šalková: Vernarský (K) – Štubniak, Libič, Pa. Dobrík, Pe. Dobrík – Štubian, Mikulec, Roško, Chovanec, Šimčík (62‘ Mesík) – Tuček (60‘ Zimnikoval).

Počet divákov: 150.

Do zápasu vstúpili lepšie hráči Šalkovej, ktorí boli aktívnejší a snažili sa čo najrýchlejšie rozhodnúť zápas vo svoj prospech. S ľahkosťou si vytvárali šance a dostávali sa do zakončenia, no stroskotali však na domácom brankárovi, alebo na nepresnej muške. Postupne sa začali osmeľovať aj domáci hráči, ale príliš ďaleko sa nedostávali, keďže dobre fungujúca obrana hostí ich k ničomu nepúšťala. Zásadný moment prišiel v 30.minúte zápasu, keď hosťujúcej obrane ušiel domáci útočník, ktorého stiahol za dres obranca Šalkovej a následne videl červenú kartu, z následného priameho kopu však domáci hráč vysoko prestrelil bránu a skóre tak zostalo nezmenené. Na hre však vôbec nebolo vidno, že hostia hrajú o jedného menej a naďalej sa tlačili do útoku, no nedokázali si vypracovať čistú šancu. Voznica hrozila väčšinou z brejkov ale na brankára Šalkovej vyslala len zopár striel, ktoré v pohode kryl. Do šatní sa išlo za bezgólového stavu.

Druhý polčas začal opäť väčšou aktivitou hostí, ktorí túžili vyhrať tento zápas a pripísať si 5tu výhru v rade. Tlačili sa do útoku a snažili sa rozhodnúť, ale domáci hráči odolávali a boli to oni ktorí si vypracovali čistejšie šance. Po strele spoza šestnástky nastrelili žrď hosťujúcej brány a hrozili aj naďalej. Hostia si nedokázali vypracovať veľké šance, len náznaky, ktoré však končili buď mimo brány domácich alebo na pevnej domácej obrane. Šalková sa však nevzdávala a ďalej bojovala aj v 10tich hráčoch a nakoniec sa aj dočkala, keď po peknej prihrávke sa rútil do šance Štubian, ktorého však stiahol na zem obranca domácich a rozhodca musel odpískať penaltu. Tú s prehľadom premenil Chovanec a Šalková sa 10 minút pred koncom dostala do vedenia. Po tomto góle domáci vrhli všetko do útoku, ale obrana hostí bola pevná celých 90 minút a domáci si nevypracovali žiadnu čistú šancu. Zápas sa teda skončil úspešne pre hosťujúcich hráčov, čo znamenalo, že sa dostali na druhé miesto tabuľky. Vďaka tejto výhre preskočili Pliešovce, ktoré prehrali v Sásovej a klesli tak na tretie miesto.

Výsledky ostatných zápasov 23.kola:

OŠK Lieskovec – TJ Sokol Medzibrod 3:3 (2:2)

OFK Slovenská Ľupča – TJ Baník Štiavnické Bane 3:0 (1:0)